2011. március 26., szombat

TAG!

Próbálok mindenféle témákat böngészni, amik talán titeket is lekötnek, de sajnos hosszabban semmiről sem írhatok. Az életem csupa izgulás egészen április 27-ig, amikor kiküldik a sulik a levelet hogy felvettek-e. Kérlek titeket, hogy szurkoljatok! De most egy 15 kérdésből álló taggel jelentkeztem. A kérdéseket eredeti formájában megtaláljátok itt. Remélem ez a post besegít abban, hogy megismerjetek jobban, és ha ebben nem kapnátok választ valamire, amire kíváncsaik vagytok, akkor élesben kérdezhettek engem itt. Akkor jöjjenek a kérdések!
1.Mi az, amiről azt gondolod meg tudod csinálni, közben meg nem is?
Először nem értettem magát a kérdést, de valahogy aztán kibogarásztam az értelmét, és ezt kreáltam belőle. Egyébként a válasz: mostanában hobbi szinten írok, és a barátnőm és szerintem is egész jól csinálom, de lehet hogy közben meg szégyellnivaló amit csinálok.
2.Melyik az a szó, amit számodra nehéz kiejteni?
Hát a magyar nyelv az egyik legnehezebb, így nem is egy akad ilyen. Aki keres az talál, úgyhogy kb. a válaszom ugyan az erre, mint bármelyik értelmes magyarnak. De hirtelen nem jut eszembe semmi.
3.Mi a kedvenc TV műsorod gyerekkorodtól kezdve?
Igazából ezzel a kérdéssel az a baj, hogy gyerekkoromban is voltak kedvenceim, meg most is vannak, de mindegyik megváltozott, így huzamosabb ideje egy sincs, ami kedvenc.
4.Mik az erényeid, és mik a hibáid?
Erénynek tudhatom be azt, hogy mindenkit meghallgatok, megértek, ha tudok tanácsokat is adok neki, megvigasztalom. A hibám az, hogy nagyon gyakran változik a hangulatom, és néha nagyon bunkó is tudok lenni, amin változtatni szeretnék.
5.Mi a fontosabb: szerelem, hírnév, hatalom, vagy pénz?
A szerelem kegyetlen érzés, de olykor nagyon felemelő, és az életemben sok boldog pillanatot köszönhetek annak. A hírnév is csodás, mert az emberek tudják, hogy ki vagy, ami boldoggá tesz, de néha lehet egyenesen a pokol is. A hatalom azt jelenti, hogy irányíthatsz, és mérvadó vagy, ami néha unalmas is lehet. A pénz pedig része a gyönyörű életnek. A rangsorom első helyezetét a pénz kapja, utána a szerelem, majd a hírnév, végül a hatalom. De a fontossági sorrendben a szerelmet raknám előre.
6.Hogyha élhetnél más korszakban/időben, akkor melyik lenne az, és miért?
Én azt a fajta életet próbálnám ki, amikor a nők nagy ruhákban, fűzővel jártak. Amikor még volt értéke a férfiaknak, és az eleganciának. Azért, mert ez szinte teljes ellentéte a mai világnak, és azt is kipróbálnám.
7.Ha két márkának a ruháiból újra kéne vásárolnod a ruhatárad melyikek lennének azok, és miért?
Mostanság nagyon beleszerettem a Kenvelo-ba, szóval az egyik az lenne, a másik pedig a Tally Weijl.
8.Fel tudod-e idézni mit csináltál egy évvel ezelőtt ezen a napon?
Pontosan biztos hogy nem. De egy éve március 26-a péntek volt, szóval annyit tudok hogy valami szabadidős tevékenységet csináltam(szerintem a gép előtt ültem), mert este tíz után már nyugodt szoktam lenni, és nyilván tavaly sem volt ez másképp.
9.Vannak visszatérő álmaid? Ha igen, fejtsd ki!
Sok embernek vannak bugyuta álmai, amik vissza is térnek, de nekem mindig normális álmaim szoktak lenni, és szinte sosem visszatérőek. Bár alakok vannak, akik gyakran szerepelnek bennük, de sosem történt még ugyan az velük.
10.Mi a horoszkópod?
Szűz.
11.Hogy néz ki álmod hálószobája?
Tágas, rózsaszín, sok-sok hely, szép bútorzat, és persze otthonos légkör.
12.Milyen helyzetben alszol?
A kedvencem a jobb oldalon fekvés összehúzva magam annyira, hogy a térdeim kb. az államnál vannak. Az biztonságot, és kényelmet ad nekem.
13.Ki a kedvenc vámpírod?
Edward Cullen!! :)
14.Mit viselsz a lábadon?
Egy szürke-fekete vastag talpú zoknit.
15.Milyen a kézírásod? Mutasd meg!
Majd ha Ti külön kéritek elküldöm a fotót róla, de most nem érzem aktuálisnak. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése