2011. február 19., szombat

Outfit5

Az outfites bejegyzéseim pénteki napon kezdődtek, múlt héten vasárnap raktam fel, most pedig szombaton. Sosem voltam az a határidőbetartós típus, ezért ne haragudjatok! De megérkezett egy újabb általam összeállított szett.


Ez egy szuper szett a mindennapokra, de egy esti partiban is megállja a helyét. Eddig mindíg farmeros, hétköznapi outfitekkel jelentkeztem, de ezzel megtört a jég. Az első olyan összeállításom, amiben nem egy farmer szerepel alsóként. Szerintem nagyon csinos!
Fekete rövidnadrág - H&M
Fehér boleró - Orsay
Csíkos harisnyanadrág - Calzedonia
Fekete bakancs - Vagabond
Fekete top - Triumph
Hosszú nyaklánc - újság
A körömlakk pedig egy átlátszó darab, ami semmi másra nem jó, csak arra, hogy csillogást adjon körmeinknek. Azért nem választottam más színes lakkot ehhez a szetthez, mert a ruházat már magában elég színes, és menő. Akkor milyen lenne egy színes lakkal... Szerintem ez az átlátszó passzol hozzá.

Aden Cosmetics gyorsszárító fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése