2011. február 5., szombat

Outfit3

A harmadik outfit-es bejegyzésem egy napot késve, de megérkezett. Nézzük...

Ez egy szuperlaza viselet a mindennapokra. Egy fekete póló rajta egy csíkos poncsóval, mindez kombinálva egy egyenes szárú farmerral. Kiegészítőnek pedig egy gyöngyből fűzött kék karkötőt, és nyakláncot választottam, mindemellé pedig egy fehér körömlakkot. Imádom ezt a párosítást, szerintem szuper összhatást kelt.
Egyenes szárú farmer - C&A
Fekete póló - S.Oliver
Poncsó - Devergo
Nyaklánc és karkötő - ezeket egy kedves barátnőm csinálta nekem :)


Őszintén a kiegészítőim 90%-ának nincs márkája, hanem innen-onnan vakartam őket össze... De ez nem probléma.


Körömlakk:


Aden Cosmetics French Manicure White

Magyarul a francia manikűr fehér része ez a lakk. Tavaly jött divatba a totál fehér köröm. Nekem sokáig kellett vele barátkoznom, és végül egészen megtetszett. Ezt ajánlom a ruházathoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése