2010. április 17., szombat

Magyar

Sziasztok! Az eddig írt blog bejegyzéseimben angol nyelven közöltem a véleményem, de innentől ez megváltozik. magyarul fogok írni! még mindíg nagyon szeretem az angol nyelvet, csak rájöttem, hogy miért írjak angolul, ha én magyar vagyok! így Twitteremre is írok majd magyarul tweet-eket. A témáim nem változnak...stílus, ruházat, smink, és amiket nagyon szeretek... nem kívánnám magyar nyelven is leírni az eddig angolul írt bejegyzéseket, mert az nagyon hosszú folyamat lenne. így ajánlom hogy másoljátok be a Goggle.hu-ra a Fordító részlegbe az angol szöveget, válasszátok ki milyen nyelvről fordítsa le a szöveget, és ugyan nem pontosan, de a lényeget megtudjátok belőle! szerintem ennyi legyen ízelítőnek elég az én blogomról, és miután ezt megírtam máris elkezdem írni az első komoly magyar blog bejegyzésem! remélem élvezni fogjátok az olvasását, és kommentáljátok! :) minden komit köszi, próbálok majd rájuk válaszolni! és a bemutatkozásomnál említett e-mail címre várom a leveleket! ha nem tudnád miről beszélek: kata.kurunczi@freemail.hu
(az eddigi blogom címe: www.kata-world.blogspot.com) ezen minden bejegyzés angol!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése