2010. április 17., szombat

Smink

Sziasztok! Ebben a blog bejegyzésben kifejtem, hogy mit is gondolok a sminkről, és miért is jó. először is a sminket már nevezhetjük egy külön egyéniségnek is, mert ha már sminkelve vagy, már nem egészen te vagy. én általában olyan ember vagyok, aki mindíg arra figyel, hogy mindenből a jó minőséget. igen ám, de a sminkek legjobbja számomra a MAC termékek. és az kisebb városokban nem is kapható, de Budapesten igen. ez nem egy hétköznapi sminkmárka, ugyanis egyik héten kinéztem magamnak egy MAC terméket, ami nem más volt, mint a Lady GaGa MAC rúzs...mikor még nem volt meg(most sincs...) láttam róla egy kis információt egy tiniújságban. amik közt ott volt a legfontosabb infó is róla..AZ ÁRA!!!! felkészültem, hogy a MAC termékek drágák, de ennek az ára ennek ellenére is ledöbbentett! 4500 Ft! ennyit egy rúzsért... de számomra a sminkek MAC-je az Essence termékek. az ára nagyon bíztató. ha meghallja egy ember az árát, azt gondolja ez "gagyi" pedig nem az!! nekem Essence szemhéjfestékeim vannak, és csak 300 Ft! mégsem "gagyi". sőt, nagyon is jó! szóval visszatérve a rúzs témára, a Lady GaGa rúzs helyett egy Miss Sporty rúzst vettem, ami kevésbé volt drága. a Miss Sporty termékek is nagyon jók, és egyáltalán nem drágák! ha valaki kíváncsi a Miss Sporty rúzsra leírok egy pár adatot: a neve 'Love me' és 014 a száma. azért esett erre a választás, mert az ára is csábító volt, és ez hasonlított legjobban a MAC rúzs színére. ez babarózsaszín színű. és jól mutat a szájon! egyébként minden márka rúzsait végigjártam a boltokban(MaX Factor, Maybelline, stb...) de erre esett a választás. most leírok pár a közeljövőben történő smink eseményt:
ha valakit érdekel, akkor ha tavasszal vásárolsz MaX Factor Lash Extension Effect szempillaspirált minden DM, Rossmann, vagy Müller drogériában akkor ajándékba kapsz mellé egy ezüst neszesszert 3 MaX Factor minitermékkel benne.
a másik....vedd meg a májusi IM magazin számát, mert a 80. oldalon, az IMbazár részlegben értékes szempillaspirált és Vichy testápolót lehet nyerni! csak egy e-mailedbe kerül! de a többi részlet az újságban! csak annyit, hogy a szempillaspirál az Maybelline, a krém ugye Vichy.... mindkettő terméket agyon tudom dícsérni! :) majd minden bejegyzésben próbálom közzétenni a legfrissebb smink-eseményeket.
már kifogytam a szóbol erre a bejegyzésre. ja, kicsit rá szeretnék térni a komment témára.
mindíg jó szemmel nézem, hogy más embereknek egy csomó komment érkezik a bejegyzéseihez, és az angolokhoz eddig nekem egy sem érdekezett... gondoltam majd a magyar bejegyzéseknél több lesz, mert magyarul sokkal jobban ki tudom magam fejezni...hiszen az az anyanyelvem! és lécci ne okozzatok csalódást! amint elolvastad ezt a bejegyzést rögtön írd le kommentbe a véleményed! ha rossz, ha jó! :) én abból csak tanulni tudok! persze nem minden bejegyzésem lesz ennyire "uncsi" de erre a bejegyzésre nem készültem még annyira. majd a netet fogom böngészni, hogy a bejegyzéseimben tudjam a sminkről, a divatról közölni a legfrissebb infókat! :) és nagyon remélem majd tetszeni fog nektek! persze a divatos témák/bejegyzések közé be-becsúszik majd egy-egy személyes sztori, esemény, úgyhogy nehogy azt higgyétek hogy csak szigorúan ezekről fog szólni minden bejegyzés. és remélem a vidám történeteken együtt nevettek velem, a szomorúakon pedig együtt sírunk. és szívből remélem hogy mindenféle bejegyzés tetszeni fog nektek! ;) én mindent el próbálok követni a siker érdekében! majd írok "sminkoktatásról" vagyis hogy egy bizonyos sminket hogy tudsz magadon elkészíteni, és hasonlók... szerintem most elbúcsúzok, és találkozzunk a következő bejegyzésben! JA, ÉS EL NE FELEDD HOGY KOMIZZ!
puszi!<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése