2010. április 18., vasárnap

Szokások

Sziasztok! Az angol blogomban már írtam egy 'random facts' nevű bejegyzést, amiben a "mániáimról" fejtettem ki magam. és az első magyar bejegyzésemben arról írtam, hogy nem fogok magyarra lefordítani az angol írásaim, mert az nagyon hosszú folyamat lenne. igen ám, de ezt a bejegyzést fontosnak tartom leírni magyarul is. lehet, hogy nem szó szerinti fordítással, de újra leírom őket.
mánia 1#:
lehet, hogy ez a szokás nem nagyon egyedi, ugyanis minden kisbabának, mikor még nagyon gyerek van egy kedvenc rajzfilmje. nekem is volt, és ezt annyira imádtam, hogy folyton azzal foglalkoztam! ez az Oroszlánkirály! és ebből kifolyólag még máig is az oroszlán a kedvenc állatom. még ma is megvan az Oroszlánkirályos könyvem, amit az Egmont kiadó adott ki. valóban ez a könyv volt a film megnézése utáni "tárgy" ami még jobban Oroszlánkirály fanatikussá tett. mind a 2 része a rajzfilmnek megvan kazettán. azért kazettán, mert abban az időben nem volt elterjedt a DVD. persze a filmet is nagyon sokszor újranéztem, de a könyvet talán még jobban imádtam! igaz, akkoriban még nem nagyon tudtam olvasni, de nekem a rajzok, az illusztrációk is nagyon megfeleltek a könyvben. nemtudom, mennyire vagytok képben a zsírpapír témával. az átlátszó, és arra lehet lemásolni rajzokat pl. könyvekből. én azt csináltam a mese szereplőivel a könyvből. zsírpapírra átrajzoltam. de csak úgy spontán is imádtam a rajzokat nézegetni. még manapság is előveszem néha a könyvet, bele-bele olvasok, és végiglapozom a rajzok miatt, és ha ránézek egy rajzra, sok gyerekkori emlékem eszembe jut. valójában ez a könyv, ha kinyitom, kinyitja előttem a gyerekkorom sok élményét.
mánia 2#:
utálom az uralkodó típusú embereket, akik mindent maguknak akarnak. bár, szerintem ezzel nagyon sokan így vannak, de én különösen!! engem nagyon fel tudnak húzni idegileg. ide tudnám hozni példának Sharpay személyét a High School Musical-ből. ő az, akit én a való életben gyűlölnék. de elég furcsa, mint karakter imádom! persze a színészt, aki játsza(Ashley Tisdale) mégjobban imádom, mint a karaktert! azt nem szeretem ezekben az emberekben, hogy többnek képzelik magukat, mint az átlag. lehet, hogy ez azért van náluk, mert több pénzük van az átlagnál. de szerintem a sok pénz sem kényszerít arra, hogy a pénzel együtt ilyenné válj. szóval ha ilyen vagy tényleg bocsi, de nem nagyon szimpik az ilyen emberek. és ha ezt egy ilyen ember olvassa, tudom ajánlani, hogy gondolkozzon el ezen a stíluson.
mánia #3:
imádom a rágót! de tényleg! komolyan imádom! azért is imádom, hogy eltöltsem a rágásával, buborékok fújásával az időt, azért is, hogy levezessem a feszültséget. de az ízéért is odavagyok. a kedvenc márkám az Orbit, amiben van különböző gyümölcsös ízesítés. na azokat imádom!! :) sárgadinnye, görögdinnye, mangó, és hasonló nem hétköznapi rágóízesítések. reggel, mielőtt elindulok suliba akkor is bekapok egy drazsét belőle, mert reggel is szeretem mindaddig rágni, amíg 8-kor be nem csöngetnek. valakik reggel képtelenek lennének rágózással kezdeni a napot, én kifejezetten szeretem. persze, nem vagyok akkora "fanja" a reggeli rágózásnak, hogyha nincs itthon rágó, akkor megőrülök nélküle suliba menni, de azért megnyugtat ha van.
mánia #4:
ha felfedezek egy dolgot például az interneten, akkor azzal nem tudok leállni. persze később meg már nagy ívből kerülöm, és nem érdekel a dolog, de mikor újonnan fedeztem fel, akkor megőrülök érte. kb. 1 hónapja regisztráltam Facebook-on, és ott vannak különböző alkalmazások... itt gondolok a FarmVille-re, a PetVille-re, FishVille-re, Café World-re, hasonlók.. a kezdetekkor, mikor még kezdő voltam minden percben fennt akartam lenni a szolgáltatásokban. mostmár, hogy "régi" nem annyira érdekel. ez így volt a régi blog oldalammal. mikor még új volt a blogozás naponta 2-3 blog bejegyzést is írtam, aztán meg leálltam vele, mert 1. nem volt már téma, 2. már kicsit untam. ez most is így van, most nagyon belehúztam, és később majd el fogom hanyagolni. de már törekszem a tapasztalat alapján, hogy ne így legyen, és most is kevés témában írni, hogy az elkövetkezendő időkre is maradjon.
mánia #5:
az az utolsó nagyobb mániám, hogy ha valamit mutatok a szüleimnek, vagy egyéb rokonoknak, és szólok nekik, hogy figyeljenek, ők még ennek ellenére sem figyelnek, nemtudom miért....vagy azért mert nem hallottak meg... akkor az idegesít. vagy még ennek a rosszabbik esete, hogy szólok, elkezdem mutatni amit akarok, vagy mondani, befejezem, ő meg: szóltál?! ....és kiderül hogy egész végig nem figyelt! aztán fene tudja már mit mondtam 5 perccel ezelőtt.. és kezdhetem előröl a mondanivalómat.
szóval ha valamelyik mániám teljesül veled szemben, akkor tudd, azt nem nagyon bírom. ennyi lett volna, ami eszembe jutott a bejegyzés írásakor. ha lesz majd, bepótolom! remélem élvezettel olvastátok, és tetszik! és ha nem is tetszik, írj hozzászólást! puszi: Kata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése