2011. január 28., péntek

Bevásárlókörút

A vásárolt cuccok bemutatása előtt tájékoztatlak benneteket, hogy a makeup-place blogomat összevontam ezzel, így ide írok le mindenféle sminkel, és testápolással kapcsolatos tanácsot, tanulságot, és hasonlókat. És akkor jöjjön miket vettem a napokban...



Vettem egy Essence Liquid Eyelinert, azaz egy szemhéjtust. Még nem próbáltam ki, de ecsete nagyon lágynak látszik, már várom hogy viselhessem.



Vettem egy Essence eye make-up remover pad szettet, amiben 30 szemsmink lemosó pamacs van. Még ki sem bontottam, így a teszt eredményét nem tudom leírni "tanulságként", de én megbízom az Essence-ben.


Megvettem Kerstin Gier Rubinvörös című könyvét, amiről majd nagyobb terjedelemben is írok. Sajnos csak az előszó, és az első fejezet elolvasására jutott időm. Azért sajnos, mert ez a két kis írásrész nagyon tetszett, és nem bántam meg, hogy megvettem, mert magával ragadó.



És utoljára hagytam a 6 teamécsest tartalmazó szettet, amit azért szereztem be, hogy kicsit illatozzon a szobám. Valójában vörösbor illatú akar lenni, de én semmiféle bor-aromát nem érzek rajta. Ha le kéne írni, akkor úgy fogalmaznám meg, hogy olyan az illata, mint amikor a naracsot teletűzködöm szegfűszeggel karácsonykor. De nem ad karácsony hangulatot az illat. Most tesztelem, és már érzem a finom illatot. Nem volt rossz vásár.

Ennyi minden van az elmúlt napok bevásárló listáján.
xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése