2011. január 15., szombat

Újra

Ugyan innen már elbúcsúztam egy újabb blogom megnyitásával. Az még mindíg üzemel ún. "főblog"-ként, ez a fashion-globe.blogspot.com oldalnak a 2. mellékblogja. Az első a makeup-place.blogspot.com. Ezáltalán kialakítottam magamnak egy "blogbázist", magyarul írok külön a divatról, a sminkről, és saját magamról. Ez a saját magammal foglalkozó részleg. Remélem mindenkinek tetszeni fognak az írásaim. Ez lenne a fogadalmam újra nekikezdve az írásnak. És akkor jöjjön az első új téma, amin nem kellett sokat agyalnom.
Továbbtanulás
8. osztályba érkeztem. Valójában mindíg is tudtam, hogy ez az osztály nehéz, de mikor igazán beleértem a korba, rájöttem hogy nehezebb mint gondoltam. Továbbtanulás, felvételi vizsga.(ami pontosan egy hét múlva lesz!!) És nem utolsó sorban a tanulmányi eredmény, a bizonyítvány sem mindegy, hiszen az is pontokat ér a középiskolába való tanulásnál. Szerencsésnek érzem magam, és ez valójában saját magamnak köszönhető, mert ugye vannak különböző klikkek a suliban, ami már a kezdetektől fogva kialakult. Nálunk is vannak rossz és jó tanulók, meg olyanok, akik 3-asok, és azzal meg vannak elégedve. Azért gondolom, hogy szerencsés lennék, mert én a jótanulók csoportjába tartozom. Ez nagyon nagy szerencse, és megbecsülni-való, mert amikor egy diák oda ér, hogy középiskolát kell választania, akkor aki addig halálra tanulta magát, és többségben ötösei vannak, az választhat szinte az össze iskola közül. Aki viszont közepes, vagy rossz, az korlátokhoz van kötve, és a legjobb hírű iskoláról nem is álmodozhat. Szóval aki még nem ért el a továbbtanulásig, az ezt felfoghatja jótanácsként is, hogy tanuljatok, hogy szabad emberek lehessetek. Mert aki nem tanult, ezáltal műveletlen, ő szoros kötelek között éli le életét, mert munkája sem lesz olyan biztos, mint az okos, művelt emberé, és ha jól kereső is lesz belőle, akkor sem tudhatja annyira magáénak a megkeresett pénzt, mint a művelt. Az viszont, aki túljutott már ezen, szerintem megoszthatja a véleményem, mert ez igenis így van ha beismerjük, ha nem. Az én osztályomban a nagy többség szerencsére bármilyen iskolát bejelölhet, mert mindenhol van esélye, de a butább réteg a legroszabb, legértéktelenebb iskolákat tudja csak megjelölni, mert tudja, hogy máshol úgy sincs esélye. Persze a legroszabb is megjelölheti a legjobb iskolát, max kiröhögik hogy mit akar ő ott kezdeni. Így szerintem az értelmiség ad egyfajta rangot is az életben. Úgy értem ha buta vagy alább becsülnek mindenben, még abban is, amiben jó vagy, és aki okos, attól pedig mindíg a legjobbat várják el, mert tudják ő képes arra. A műveletlenek nem követhetnek el hibákat, mert azzal már teljesen elvesztik partnerük bizalmát, míg a műveltek véthetnek 1-2 hibát, akkor is megmarad a bizalmon alapuló kapcsolat.
Ennyi lenne a sztorim, remélem mindenki leszűrte a tanulságot, és az értelmet. A bevezetést kipótolva még annyit szeretnék közölni, hogy ebben a blogban linkeket, zenéket, videókat is meg fogok osztani, amiket kedvelek, vagy majd könyvekről, filmekről kifejtem a véleményem. Szóval ez a blog minden, ami velem kapcsolatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése