2011. január 23., vasárnap

Outfit1

Sokat hezitáltam, melyik blogomra rakjam ezeket az outfiteket, de eldöntöttem, hogy az én világomba tartozik, ezért ide rakom. Nem ígérem, hogy minden nap, de minden héten legalább egyszer jelentkezek ilyennel. A mai outfit post központjában a türkizkék áll, ami idén nagy hódító lesz.


Imádom ezt a párosítást. Fekete farmer, türkiz felső, türkiz körömlakk, és mindezt feldobják a színes karkötők. Szerintem nagyon találó, és mindennapi kinézet ez.
Türkiz felső - Kenvelo
Fekete csőfarmer - Retro
Karkötők - újság
A körömlakkot azért nem említettem, mert készítettem róla egy külön fotót, hogy közelebbről is lássátok. Egyébként a karkötők tényleg újsághoz voltak mellékelve. Erről annyit szeretnék mondani, hogy néha ki lehet fogni minőségi, és stílusos kiegészítőket újságokhoz csatolva.
Na de jöjjön a körömlakk.

Avon Arabian Glow. Türkizkék színű, és erőteljes színe miatt nem mindennapi viselet, és nagyon jól is néz ki. Hosszú napokig nem kopik, de amikor elkezd letöredezni, akkor ajánlatos lemosni, mert a hiányosan kifestett köröm nem túl szép.

Remélem sikerült tanácsot adnom, de ha azt nem, akkor ötleteket a mindennapi outfit-ek összeállításához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése