2011. január 29., szombat

Miss Sporty rúzs

A tucat rúzzsal ellentétben van egy, amit imádok.

Ha kérdezne valaki se tudnám megmondani miért nem szeretem a rúzsokat. Ellentétben a szájfényekkel. Azokat imádom. Szerintem egy rúzs komoly, ami engem nem jellemez, és ezért nem szeretem azokat viselni. Ez a kis bevezető talán úgy tűnhet, hogy magam ellen beszélek, mert ezáltal az írás által szeretnék bemutatni egy iszonyat jó pink rúzst.




Ez a Miss Sporty LOVE ME 014 rúzs, aminek imádom a színét!
Még kisebb koromban, mikor rúzsokról volt szó, én a vörös színével azonosítottam be, mert nekem valahogy úgy rögzült, hogy csak vörös lehet egy rúzs színe. De szerencsére már rájöttem, hogy nem. Tehát van a feketétől kezdve a kék színűig mindenféle. Valószínű azért nem vonzódom még a mai napig sem a rúzsokhoz, mert kiskoromban a vörös színnel kombináltam a fejemben, ami nem a kedvenc színem. Bár fene tudja... De ezt a Miss Sporty rúzst imádom, és ajánlom mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése