2011. január 28., péntek

Outfit2

Ez a második outfit-es bejegyzésem. Az elsőben a türkizkék volt előnyben, ma pedig a pirost raktam reflektorfénybe. Lássuk, mit alkottam...


Imádom ezt a piros felsőt. Nagyon dizájnos, és a hátán van egy nagy fekete masni, ami ezen a képen nem látszik. Egy sima sötét színű csőfarmerrel állítottam össze mellette egy piros alapon fekete pöttyös karkötővel, és egy vörös körömlakkal. Ez a kinézet nagyon vadítóan mutat.
Piros felső - Devergo
Csőfarmer - Tally Weijl
Karkötő - egy városi kirakodóvásárból
És jöjjön külön a körömlakk.

Essence the twilight saga eclipse collection
02 THIRSTY!
Imádom, szó szerint imádom ezt a lakkot! Vadító, szexi, menő, trendi. Már nem lehet kapni a boltokban, mert limitált kiadás volt, ezért gyorsan elkapkodták a terméket, ahogy én is tettem ezt. Nem mondanám, hogy mindennapi, de szerintem nagyon csajos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése